FANDOM

Fireproof
FOUR.jpg
Informationen
Veröffentlicht 8. September 2014
Aufgenommen 2014
Länge 2:53
Label Syco, Columbia
Produziert von Julian Bunetta, John Ryan

Fireproof ist ein Lied von One Directions viertem Studioalbum FOUR. Der Song war für 24 Stunden als Gratis-Download auf der Webseite der Band, als Vorgeschmack auf das neue Album, erhältlich.

HintergrundBearbeiten

Am 8. September 2014 gaben die Jungs die Veröffentlichung ihres vierten Albums FOUR bei der Today Show bekannt. Die Jungs und der Bandaccount auf Twitter schrieben über Fireproof und sagten, dass der Song für 24 Stunden als freier Download zur verfügung stehen würde.

LyricsBearbeiten

[Harry]
I think I'm going to lose my mind. Something deep inside me I can't give up. I think I'm gonna lose my mind. I roll and I roll till I'm out of luck. Yeah, I roll and I roll till I'm out of luck.

[Niall]
I'm feeling something deep inside. Hotter than a dead stream burning up. I got a feeling deep inside. It's taking, it's taking, all I've got. Yeah, it's taking, it's taking, all I've got.

[Alle]
Cause nobody knows you, baby, the way I do. And nobody loves you, baby, the way I do.

[Liam]
It's been so long, it's been so long.

[Alle]
Maybe we're fireproof.

[Liam]
Cause nobody saves me, baby, the way you do.

[Louis]
I think I'm gonna win this time. Riding on the wind and I won't give up. I think I'm gonna win this time. I roll and I roll till I change my luck. Yeah, I roll and I roll till I change my luck.

[Alle]

[Zayn]
It's been so long, it's been so long.

[Alle]
Maybe we're fireproof. Cause nobody saves me, baby, the way you do.

[Zayn]
It's been so long, it's been so long.

[Alle]

}}

Auch bei FANDOM

Zufälliges Wiki